Kukamitähäh

Tämä on ensisijaisesti oma treenipäiväkirjani, johon kirjaan etenemisen (ja takapakit) triathloniin ja muihin kotkotuksiin valmentautuessani.

torstai 30. toukokuuta 2013

On the road again

Takapakkia pukkaa, mutta sitkeästi taas ollaan virallisen treeniohjelman syrjässä kiinni. Viime viikko meni jo hyvin, mutta sitten ilmeisesti pääasiassa liian istumisen takia tuli tiistaina takapakkia - juuri kun piti päästä kauden ekaan starttiin eli Rykäsyyn Kuusijärvelle. Pah, pah ja vielä kerran pah!

Sunnuntaina on seuraava tavoite, jota kohti sitkeästi koitan nitkuttaa, eli Vantaa triathlon, perusmatka, sekin niinikään Kuusijärvellä. Melkoinen spektaakkeli taitaakin olla ohjelmassa, koska ilmoittautuneita on yli 700! Triathlon on uusi maraton.

Kuntoutuksen saralla on menossa uudet kuviot, koska yhtään kiveä ei jätetä kääntämättä ja rakas opiskelutaistelutoveri Ari ystävällisesti järjesti tapaamisen Ari-Pekka Lindbergin kanssa, jolla onkin varsin mielenkiintoisia metodeja käytössään. Nyt treenataan vatsa- ja selkälihaksia huomattavan hienojakoisesti ja apuna liikkeiden havainnollistamisessa on mm. ultraääni, jonka näkymä poikittaista vatsalihasta treenatessa on tällainen:


Viime viikon treenit:
ma: fillarointia 1:05/25km, isolimpputreeniä + PK-juoksua 0:33/5,5km + tunti kävelyä
ti & ke: muita menoja = lepoa
to: 2300m/1:12 uintia hallissa
pe: fillarointia 2:00/51km, kadenssitreeniä + kiihdytykset loppuun
la: n. 4:00/90km fillarointia
su: 3300m/1:40 vaparia stadikalla

Nyt kieli keskellä suuta, että takapakki ei uusiudu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti