Kukamitähäh

Tämä on ensisijaisesti oma treenipäiväkirjani, johon kirjaan etenemisen (ja takapakit) triathloniin ja muihin kotkotuksiin valmentautuessani.

maanantai 6. marraskuuta 2017

Lokakuisia liikkumisia

Viikko 44
Ma: Kymmenisen kilsaa hyötypyöräilyä.
Ti: 0:51/6,69 km juoksua. Muuten PK.ta, mutta loppuun 6 x n. 50 m veto loivaan ylämäkeen.
Ke: Työmatkat fillarilla + 1:07/19,3 km TrainerRoadia.
To: Puoli tuntia hyötypyöräilyä + 0:44 venyttelyä & muuta huoltoa.
Pe: Työmatkat + menopaluu HelTri kuntopiiriin fillarilla. Piirissä oli tällä kertaa kaffaguulaa.
La-su: n. 15 km patikointia 15 kilon rinkan kanssa Nuuksiossa Partioaitan 365-klubin yön yli -retkellä. Olihan taas mahottoman mukavaa.

Marraskuukin voi olla erittäin jees, tässä yöpymispaikan rantamaisemaa.
Viikko 43
Ma: 0:40 venyttelyt illalla.
Ti: Työmatkat fillarilla + illalla fillarointi Fibacolle Heltrin seurailtaan. Vartti jalkojen rullailua päälle.
Ke: Työmatkat fillarilla. Illalla 0:44/ 6 km PK-juoksua.
To: Työmatkat fillarilla. Illalla alakropan hieronta, mukavaa kuin tikkujen työntäminen kynsien alle.
Pe: HelTri-kuntopiiri, matkat fillarilla.
La: 1:08 / 2,4 km uintia.
Su: Aamupäivällä 1:10 TrainerRoad -treeni. Illalla 1:15 kehonhuoltoa Fibacolla. Välissä ei-ruumiinkulttuuria eli kuuntelemassa muutama mielenkiintoinen haastattelu kirjamessuilla.


Viikko 42
Ma: Työmatkat fillarilla.
Ti: Työmatkat fillarilla.
Ke: Työmatkat + asiointikeikka keskustaan fillarilla. 0:48/6,3 km PK-juoksua, loppuun 4 x lyhyt veto loivaan ylämäkeen.
To: Lepo.
Pe: HelTrin kuntopiiri, matkat fillarilla.
La: Aamupäivällä 1:10/10 km PK-juoksu. Iltapäivällä 1:00/2,4 km uinti, pitkästä aikaa ja tuntui aika mukavalle.
Su: 2:11/42 km cycloilua.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti