Kukamitähäh

Tämä on ensisijaisesti oma treenipäiväkirjani, johon kirjaan etenemisen (ja takapakit) triathloniin ja muihin kotkotuksiin valmentautuessani.

maanantai 11. helmikuuta 2013

Vedetään lonkkaa

Kalenteriviikon 6 treenit tuli logistisista syistä venytettyä viikon 5 lopun ja viikon 6 välille sekalaiseen järjestykseen seuraavasti:
Su: kävely salille, 1:00 PK-spinning + vartin voimatreeni
Ma: uinti 2400m/1:05
Ti: 1:30 juoksu matolla, sis. erilaisia intervalleja
Ke: lepo
To: juoksu salille + voimatreeni (paikkaharjoittelu) 0:50
Pe: uinti 2600m/1:15
La: PK-pertsaa 22,7km/2:24
Su: lepo (koska lauantaina hippalointia yömyöhään mm. tämän tahtiin)

Perjantain uintikerralla sattui varsin sopivasti, että valmentaja oli yhden tehoryhmän mukana treenailemassa ja kerkesi siinä hiukan tekniikkaani vilkaista. Pari oleellista virhettä pisti silmään joten haastetta ja hiottavaa riittää. Oma tuntemus on, että jotain edistystäkin on kuitenkin jo tapahtunut: uintitreenit jaksaa vetää paremmin läpi ja välillä on tunne, että matkustajasta on tullut kuljettaja.

Viikko 7 alkoi levolla ja lonkan tehohuollolla hierojan piinapenkissä. Mahdollinen ongelmapesäke löytyi ja sitä kaivellaan nyt pari kertaa viikossa oikein urakalla. Tiistaina taas on ohjelmassa visiitti fysiatrille. Saas nähdä, josko sieltä saisi jotain uutta ideaa mitä kipujen taltuttamiseksi ja/tai estämiseksi voisi tehdä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti