Kukamitähäh

Tämä on ensisijaisesti oma treenipäiväkirjani, johon kirjaan etenemisen (ja takapakit) triathloniin ja muihin kotkotuksiin valmentautuessani.

sunnuntai 25. tammikuuta 2015

Juoksuajan paluu

Onhan ollut mainio viikko, niin treeni- kuin muussakin mielessä. Parasta on tietty ollut se, että juoksu sujuu taas! Vauhdilla tai matkoilla ei vielä juhlita, mutta tästä se kuulkaa taas lähtee nousuun, sanokaa mun sanoneen! 

Viikon treenit:
Ma: Hieronta, möyhennyksen kohteena alaselkä, pakarat ja jalat. Hyväähän se taas teki.
Ti: Kävely salille 0:34/3,65km ja 1:00/7,8km juoksutreeni matolla, sisälsi pyramidivedot 1-2-3-4-3-2-1 min. Voi että miten mahtavaa kun pohje ei sattunut yhtään! Kaikki muut paikat vasemmalla puolella toki kiukuttelivat (pakara, lonkka, polvi, nilkka...) mutta se on normaalia eli ei aiheuta sen suurempaa huolta.
Ke: Kävely salille 0:35/3,75km ja punttitreeni 1:10. Jonka jälkeen kotona sauna ja uima, aahh!
To: 1:00 HelTrin uintitreeni, jossa tällä kertaa haettiin otetta erilaisilla sculling-viritelmillä. Joku aavistuksenomainen kirkas hetki aina välillä tuli, jolloin kuvitteli ymmärtävänsä miten asioita pitää tehdä ja ehkä se onnistui myös käytännössä. Ehkä.
Pe: Kävely salille 0:33/3,23km ja HelTrin kuntopiiri 1:30. Tällä kertaa alkulankkusetti oli vaan 12 minuuttia...
La: Kävely salille 0:35/3,76km, VK-spinning 1:10 ja siihen heti perään juoksu matolla 0:23/3km. Mukavasti kulki ja hyvältä tuntui.
Su: Sattuneista syistä päivän PK vaihtui lepopäiväksi ja yleiseksi triathlonista leuhottamiseksi. Ei huono.

Aamuaurinko Töölönlahdella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti