Kukamitähäh

Tämä on ensisijaisesti oma treenipäiväkirjani, johon kirjaan etenemisen (ja takapakit) triathloniin ja muihin kotkotuksiin valmentautuessani.

maanantai 8. tammikuuta 2018

Viikko 1 / 2018

Eka viikko uutta ohjelmaa takana ja fiilis mitä mainioin. Jos ei lasketa 2 kk jatkunutta yskää ja helvatanmoisia kipuja niskassa / hartiassa oikealla puolella. Keuhkot on kuvattu (ei vikaa) ja tulehdusarvot mitattu (tuloksia odottelen). Niskaa on hoidettu heiroja-osteopaatilla ja tietty täsmäjumpalla. Viikonloppuna vasta hoksasin, että pitääpäs myös kokeilla tyynyn vaihtoa, jos se vaikka helpottaisi. Mutta ne treenit:

Ma: 2 tuntia sauvakävelyä, puoli tuntia pyöräilyä trainerilla ja 0:40 venyttelyä, rullailua ja muuta huoltoa.
Ti: Työmatkat fillarilla ja 1:10 kuula- & kuminauhajumppa duunin salilla. Jossa oli yllättävän paljon porukkaa, koska tammikuu.
Ke: 1:00 / 9 km juoksua + puoli tuntia lihaskuntoa.
To: Lepo ja huoltohommia eli niska-hartiahoitoa ja jumppaohjeita hieroja-osteopaatilla.
Pe: Työmatkat ja matkat HelTrin kuntopiiriin fillarilla, kuntopiirissä tällä kertaa kahvakuulaa.
La: Päivä meni maailmankaikkeuden ensimmäisiä Pöljiä jeesatessa ja kannustaessa Vuosaaren uimahallissa. On ne kovaa porukkaa, hattu päästä! Illalla 1:30 läskipyöräilyä Keskuspuistossa ja 1:00 sauvakävelyä siihen päälle.

The Pöljät Mika, Ferrix, Irina (voittaja!) ja Paavo. Mitja puuttuu kuvasta.
Su: Aamulla 1:00 / 2 km tekniikkapainotteista uintia (käsiveto löytyi!) ja illalla 1:15 trainerilla pyörittelyä. Lisäksi 0:30 kuminauhajumppaa yläkropalle ja muuta treeniä keskivartalolle.

Huollot mukaanlukien 15 tuntia 40 minuuttia aktiivista elämää. Tästä toki suurin osa Pk-hommia. Nyt intoa puhkuen viikkoon nro 2.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti