Kukamitähäh

Tämä on ensisijaisesti oma treenipäiväkirjani, johon kirjaan etenemisen (ja takapakit) triathloniin ja muihin kotkotuksiin valmentautuessani.

lauantai 9. maaliskuuta 2013

Normiviikko?

Kalenteriviikko 9 oli treeniviikko nro 7 ja tekemiset meni kutakuinkin näin:

Ma: huoltoa eli hierontaa, lonkkien uumenia kaivellen.
Ti: 1:20 PK-spinningiä + 0:20 kuntopiiriä
Ke: Huomattavan epämiellyttävä ENMG- eli hermoratatutkimus, jonka jälkeen oli hyvä mennä purkamaan tuntoja 1:00 itseohjattuun VK-spinningiin, joka sisälsi kaksi settiä 4 x 4+1 min vetoja. 
To: 2100m/1:05 uintia. Käsivedoissa alkaa ehkä olla millin enemmän voimaa kuin aikaisemmin. Taitaa mm. aina uintitreenin loppuun altaan reunalla tehdyt ojentajapunnerrukset alkaa tuottaa jotain tulosta.
Pe: Vartti lämppää sauvakävely-/juoksusimulaattorissa + 0:50 punttitreeni (paikkaharjoittelua).
La: Juoksutreenin korvaava meno-paluu kävellen salille (0:35/3,5 km) + 1:45 PK-spinningiä, jonka loppuun 6 x 20s kiihdytykset.
Su: 3 tuntia/25 km PK-pertsaa suksilla, jotka luisti yhtä hyvin eteen kuin taakse. Hiki tuli ja käsivoimat kasvoi. Sää oli kyllä hieno, vaikka ladut tuoreen lumen jälkeen mitä sattui.

N. 12 tuntia tekemistä kertyi tälle viikolle ja kaikki meni melko lailla suunnitellusti. Liekö juoksun vaihto polkemiseen auttanut, koska lonkka ei ole ollut ihan niin tolkuttoman kipeä kuin männäviikoilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti