Kukamitähäh

Tämä on ensisijaisesti oma treenipäiväkirjani, johon kirjaan etenemisen (ja takapakit) triathloniin ja muihin kotkotuksiin valmentautuessani.

sunnuntai 3. tammikuuta 2016

53/2015

Vuodenvaihtotreeniviikko ei ihan vielä mennyt suunnitelmien mukaisesti, mutta paljon paremmin kuin nuo joulukuun kituutusviikot.

Ma: Vielä huilia
Ti: Tunti juoksua matolla salilla 8,6 km, sisältäen 15 x 1 min kovaa/1 min kävellen. Päälle puolen tunnin kuntopiiri.
Ke: 1:25/3 km uintia
To: 1:33/9,8 km sauvakävelyä
Pe: 2:01/n. 35 km cycloilua 
La: 0:25/3,6 km juoksua matolla + 0:30 punttitreeni + 0:26/3,7 km juoksua matolla
Su: 1:28/3,1 km uintia, kunnon leluarsenaalin kanssa. Snorkkelihommiin (joissa mukana myös nilkkaremmi ja pullari) kaivoin kellarin uumenista esiin vanhan Thaimaasta sukelluskaupasta ostetun snorkkelitsydeemin. Muuten hyvä, mutta jostain syystä putki vuoti ja meinasi tulla hukkuma. Piti siis pärjätä ilman sitä, mutta tuli kuitenkin varsin kelpo treeni. Käsivetoon tuntui löytyvän oikeaa otetta ja sen myötä lisää voimaa. Hyvä mittari oikealle tekniikalle on se, että vasen kenkkuileva olkapää ei sattunut juuri olleenkaan, eli kuormitus meni oikeaan paikkaan.

Sunnuntain ohjelmassa olisi ollut vielä 1,5 tuntia trainerilla ajoa, mutta fillarin virittely ajokuntoon ei täysin onnistunut (vaatii piipahduksen tarvikekauppaan), joten teenpä harjoituksen sitten vaikka huomenna, vaikka se ei nyt ihan suunnitelman mukaista olekaan. Illalla tein vielä kolmen vartin pitkät venyttelyt. Tuli tarpeeseen, koska ainakin reidet olivat vielä ihan soseena eilisen punttitreenin jäljiltä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti