Kukamitähäh

Tämä on ensisijaisesti oma treenipäiväkirjani, johon kirjaan etenemisen (ja takapakit) triathloniin ja muihin kotkotuksiin valmentautuessani.

sunnuntai 26. kesäkuuta 2016

"Kevyt" juhannusviikko

Eipä ollut kovin pitkää palauttelua Vätternin jälkeen. Mutta sitä saa mitä tilaa... Maanantaina ja tiistaina huilasin, mitä nyt maanantain työmatkat ajoin fillarilla.

Ke: Työmatkat fillarilla ja illalla 1:00/8,3 km juoksu PK1:stä, seassa 6 lyhyttä rivakampaa vetoa.

Pirunmoinen treeni!
To: fillarilla salille ja siellä voimatreeni 0:50 sisältäen kuntoutusosion eli perslihasjumpan ja kumppariliikkeet olkapäille.

Pe: juhannusaaton viettoa vesisateessa 1:50/15 km juosten. Muuten PK1:sta, mutta mukana 6 kpl kilsan vetoja VK1-vauhtia.

La: Aamupäivällä 5 kertaa Kuusis ympäri uiden eli 1:29/4 km avovesikauhontaa. Meni tosi hyvin, vauhti oli tasainen ja sykkeet pysyi hyvin PK:n puolella. Pienen tankkaustauon jälkeen iltapäivällä 4:47/111 km fillarilla itään PK:lla pysyen, ei ehkä ihan PK1:llä kuitenkaan. 

Su: Fillarilenkki länteen 5:30/126 kilsaa PK:ta. Ajasta noin 20 min erilaisia taukoja, mm. juomapullojen täyttö Siuntion hautuumaalla... Nimittäin mistäs muualta saat vettä kun kiskalle tai kauppaan ei voi mennä (kun on yksin liikkeellä niin fillaria ei viitsi jättää ulkopuolelle vartioimatta) ja jopa huoltoasemien ikkunanpesuvesiämpäreidentäyttöpisteet on lukittu kun asemat on kiinni. Hautuumaan kukkienkasteluhana siis pelastaa kuin Hesus konsanaan. Heti fillaroinnin perään juoksua 1:14/10,7 km. Loppuun otin kunnon kävelypalautuksen.

Muutoin juhannuksen ohjelma piti sisällään syömistä ja huilia, muuta ei olisi ehtinyt kautta jaksanutkaan. Vajaa 20 tuntia liikuntoa (Vätterninjälkeiseen) viikkoon on ihan kohtuullinen setti. Huomenna en kyllä liiku metriäkään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti