Kukamitähäh

Tämä on ensisijaisesti oma treenipäiväkirjani, johon kirjaan etenemisen (ja takapakit) triathloniin ja muihin kotkotuksiin valmentautuessani.

sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Eka

treeniviikko virallisen ohjelman mukaan on nyt hikoiltu ja meni näin:

Ma: 1:50 PK-spinningiä + 0:15 kuntopiiriä salilla
Ti: Lepo
Ke: Intervallijuoksutreeni matolla 1:30 (sis. lämpät, palautukset, jäähdyttelyn)
To: 2500m / 1:10 uintia
Pe: 4,8 km / 0:33 VK-juoksua + 0:20 kuntopiiriä kotona
La: 2300m / 1:10 uintia
Su: 2:30 PK-spinningiä (lopussa 0:20 VK:n puolella) + palauttava kävely kotiin salilta 0:30.

Yhteensä n. 9 tuntia treeniä.

Ohjelma tuntuu varsin luontevalle toteuttaa ja etenkin uinti tuntuu joskin kovalle niin myös mukavalle, kun on selkeät ohjeet minkälaisia harjoitteita tehdä. Ainut miinus viikossa on ollut tuo edellisessä postauksessa mainittu riivatun selkäongelma, joka ilmenee etenkin öisenä lonkkasärkynä, joka puolestaan vie yöunet. Palautuminen ei siis ole ollut lainkaan optimaalista ja vuorokausirytmistä ei ole saanut kunnolla kiinni. Mutta josko tuo tuosta helpottaisi. 

Toinen treeniviikko alkaakin lepopäivällä, tosin maksullista kosketusta eli hierontaa on ohjelmassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti