Kukamitähäh

Tämä on ensisijaisesti oma treenipäiväkirjani, johon kirjaan etenemisen (ja takapakit) triathloniin ja muihin kotkotuksiin valmentautuessani.

sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Kakkonen on kovempi kuin ykkönen

Toinen treeniviikko takana ja vähän oli tiukempi kuin eka. Viikon treenit:

Ma: huoltopäivä eli hieronta (alakroppa). Mitään jumeja ei löytynyt, joilla esim. selkäkivut selittyisi. 
Ti: 1:20 PK-spinningiä + päälle 0:15 kuntopiiriä (askelkyykyt eteen, takareiden rullaus pallolla, istumaannousu voimapallon kanssa + punnerrukset, nössönä vielä kevennetty versio)
Ke: 1:00 VK-spinningiä + 15 min VK-juoksua matolla
To: 1:26 PK-juoksua, lopussa 6 x30 m kiihdytys mäkeen. Kodin nurkilta löytyy näppärästi just sopivia mäkiä tähän tarkoitukseen. 
Pe: Juoksu salille ja takaisin (3,5 km/0:25) ja siinä välissä kolmen vartin kuulatreeni.
La: 2600m / 1:15 uintia, pääasiassa erilaisia VU-sarjoja. Melko rankkaa mutta mukavaa!
Su: 2:45 PK-spinningiä, 0:45 ohjatusti ja 2:00 omin nokkineen polkien (+ meno & paluu salille kävellen 3,5 km/35 min). Sattui mukavasti, että salilla oli jamppa, jolla oli sama agenda, joten pari omatoimituntia meni mukavasti porukassa polkien & joutavia höpöttäen. Omat musat oli mukana mutta saatiin hyödyntää salin tarjontaa & vimpaimia eli poppi ämyreistä soiden paahdettiin menemään.

Treenit on sujuneet ilman ongelmia ja hyvällä fiiliksellä (ilman kipuja), mutta ans olla kun istuu paikallaan, yrittää makoilla sohvalla tai nukkua niin perkeleellinen kipu lonkkaan iskee jälleen. Nukkuminen onnistuu vaan ns. ruumisarkkuasennossa. Ei kait se auta muu kuin mennä taas ens hätään luottofyssarin tsekattavaksi Selkäcenteriin ja voishan tuo doktorin kanssakin olla hyvä tsekata onko välilevyn tyngissä/rangan nikamissa nyt joku uusi ongelma, kun näin riivaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti